Posted on

Čeprav živimo v svetu, kjer je pisanje precej digitalizirano, pisanje z roko še zdaleč ni pozabljeno. Za pisanje, risanje in čečkarije se uporabljajo različna pisala – https://www.pisala.si, ki se med seboj razlikujejo po sestavi in namembnosti. Pisanje na roko je še vedno pomemben del šolanja in to znanje nikoli ne izgine. Prav tako pa se potreba po pisalih čez življenje ne zmanjša, saj je lastnoročni podpis še vedno potreben za določeno verodostojnost, pisanje z roko pa se uporablja za izpolnjevanje uradnih obrazcev in za pisanje zapiskov. Ker so pisala tako pomemben del našega življenja ni čudno, da se veliko podjetij odloča za promocijski material v obliki pisal.

pisala

Promocijska darila

Promocijski material oz. promocijska darila so pogosta oblika marketinga različnih podjetij. S promocijskimi darili se podjetje predstavi potencialni ali obstoječi stranki, obenem pa stranka prejme neko uporabno stvar, ki jo lahko uporablja vsak dan. Med najbolj priljubljena promocijska darila zagotovo spadajo različna pisala.

Pisala uporablja vsak človek, ne glede na položaj. Gre namreč za predmet, ki ga večina potrebuje, da lahko uspešno opravlja svoje delo. Za podjetje, ki pisalo izbere kot promocijski material je to dobra naložba, saj se nihče ne bo branil dodatnega pisala. Kot je namreč večini znano, pisal ni nikoli preveč. Hitro se namreč založi ali pa črnila zmanjka ravno takrat, ko pisalo najbolj potrebujemo.

Personalizirana pisala

Podjetja ne podarjajo pisal brez namena. Promocijska pisala imajo namreč nalogo, da na nek način oglašujejo ime podjetja. To se najlažje stori tako, da se promocijsko darilo personalizira. Kot se to stori za majice, obeske in podobno, se lahko naredi tudi s pisali. Zagotovo imate v lasti pisala, kjer so ob strani zapisana imena podjetij ali pa njihov logotip. To pomeni, da je pisalo personalizirano in z njihovo uporabo na nek način promovirate podjetje.

In tako je priporočljivo, da vsako podjetje na svoj promocijski material natisne svoje ime ali logotip. To velja tudi za promocijska pisala, ki spadajo med najpogostejšo obliko promocijskega materiala. Ne samo, da bodo stranke nesle ime podjetja v svet, tudi pri dogodkih, ki jih podjetje organizira se spodobi, da je promocijski material personaliziran.

Kakšno promocijsko pisalo izbrati?

Obstajajo različne vrste pisal, med katerimi lahko izbirate. Končna odločitev je odvisna od vašega proračuna in nazadnje vaših želja. Nekaterim se bolj dopadejo preprosta pisala, ki ne izstopajo, drugi pa želijo z izbiro promocijskih pisal nekaj sporočiti nekaj posebnega.

Lahko se torej odločite za precej enostavna in pogosta pisala, ki so namenjena splošni populaciji, ki pride v stik z vašim podjetjem. Taka pisala se po navadi naročijo v večjih količinah, saj se jih hitro porazdeli med ljudi. Lahko pa se odločite za bolj estetska pisala, ki so v večini namenjena določenim poslovnim partnerjem, kot poslovno darilo.

Klasični kemični svinčniki

Najbolj klasični kemični svinčniki so tudi najbolj uporabljeni. Izbirate lahko med celo vrsto oblik, pa naj bodo to večji, manjši, debelejši ali pa tanjši modeli. Velika razlike je tudi med samim materialom pisala. Lahko gre za plastično ali kovinsko ohišje, zadnje čase pa so presej priljubljeni tudi kemični svinčniki, ki so narejeni iz lesa in na eko način.

Pomembno je tudi, kako se s kemičnim svinčnikom piše, torej kakšno konico ima. Nekateri imajo namreč tanjšo, drugi pa debelejšo konico. Čeprav so najpogostejši kemični svinčniki tisti, ki pišejo modro, se lahko odločite tudi za črno ali celo rdečo pisavo.

Nalivna peresa in prestižna pisala

Nalivna peresa so nepogrešljiv del šolske opreme, prav tako pa so kasneje priljubljeno pisalo za bolj pomembne dokumente. Z njimi bo vsaka pisava izgledala bolj elegantna in tudi sama nalivna peresa so bolj elegantnega izgleda. Zaradi tega, se jih bolj pogosto kot za promocijski material uporablja za poslovna darila, ki se podarijo določenemu poslovnemu partnerju ali stranki.

V primeru, da gre za poslovno darilo, se lahko odločite tudi za set pisal, ki izražajo prestiž in z njimi pokažete, da prejemnika takega poslovnega darila res cenite in spoštujete.

Svinčniki in barvice

Svinčniki in barvice so odlična oblika promocijskega materiala za otroke. Ne glede na to ali se vaše podjetje ukvarja s prodajo izdelkov za otroke ali odrasle, boste s promocijskim materialom za otroke naredili veliko. Vendar ne ciljajte samo na otroke, tudi odrasi zaradi različnih razlogov pogosto posežejo po svinčnikih in barvicah.

Markerji

Čeprav morda manj pogosta izbira pisala za promocijski material, pa so markerji izjemno uporabni. Z njimi je označevanje dokumentov in pomembnih stavkov izjemno enostavno. Izberete lahko posamezen marker ali pa set markerjev, ki pridejo v različnih barvah.

Pisala z dodatki

Izjemno priljubljena so tudi pisala z različnimi dodatki. Tu gre predvsem za pisala z laserji ali pa za stylus pisala. Pisala z laserji so namenjena vsem, ki pogosto govorijo pred ljudmi in za svojo predstavitev uporabljajo table. Z laserjem se precej lažje pokaže določen odsek, brez da bi bilo govorcu potrebno priti do table.

Stylus pisala pa so namenjena vsem uporabnikom mobilnih telefonov in tablic, ki na zaslonih ne želijo puščati prstnih odtisov. Stylus pisala imajo namreč posebno konico, s katero lahko po mili volji pišete, rišete in brskate po svoji napravi, brez da bi poškodovali površino zaslona.