Youtube obstaja že od leta 2005. Video, ki je bil prvi naložen na spletno stran, je bil posnet od mladega fanta, ki je obiskoval živalski vrt. Posnetek je bil dolg 19 sekund in do leta 2018 ima 46 milijonov ogledov. Naložen je bil 23 aprila leta 2005. Čeprav obstajajo video posnetki, ki imajo 3 krat ali pa 5 več ogledov kot ta posnetek, je ta posnetek del zgodovine strani.
Nekatere osebe danes živijo od Youtube spletne strani. To naredijo tako, da se prijavijo z Google računom in ustvarijo lastni tako imenovani “kanal”, na katerega naložijo poljubne video posnetke, ki jim bodo s pomočjo oglasov prinesli dobiček.
Ta dobiček se dobijo tako, da sklenejo partnerstvo z Youtube platformo. Glede na to, koliko ljudi si ogleda neki video, si prislužijo približno 2,50 dolarjev na 1000 ogledov, kar pa je zelo odvisno, od kje je večina gledalcev. Tako lahko lastniki video posnetkov, ki imajo več milijonov ogledov, zaslužijo več kot 23.000 $ na mesec. To tudi pomeni, da če hočete imeti vsaj 1000 $ na mesec, morate imeti približno 400.000 ogledov na svojem video posnetku.
V zadnjih nekaj mesecih se je to nekako spremenilo s spremembami samodejnega dodeljevanja oglasov. Nekateri oglaševalni partnerji niso hoteli imeti oglasov na določenih video posnetkih, saj si lahko v bistvu na Youtube naložil, kar koli si hotel, podjetje pa potrebuje vsaj nekaj dni, da zazna neprimerno vsebino. V tem času lahko na neprimernem video posnetku igrajo oglasi za različne izdelke. Tega oglaševalci seveda nočejo, saj se tako njihov produkt poveže z vsebino v neprimernem video posnetku. V primeru, da je video o avtomobilski nesreči in se pred tem video posnetkom predvaja oglas o avtomobilskih preprogah, to seveda ni dobro oglaševanje.
Zato je samodejni sistem začel samodejno odstranjevati oglase od video posnetkov, ki jih je on posumil za neprimerne. To je seveda povzročilo, da je veliko primernih video posnetkov bilo označeno kot neprimerne za oglase. Veliko ljudi je zaradi tega izgubilo njihov prispevek in nekatere je to tako hudo prizadelo, da so celo izgubili celotni zaslužek in so morali zapreti oziroma poiskati nov posel.
To je bilo imenovano kot “ad-apokalipsa” v skupnosti Youtube ustvarjalcev. Ta dogodek je imel zelo velike posledice na celotno skupnost in to lahko vidimo še danes, saj nekaterih največjih ustvarjalcev ni več oziroma niso več tako aktivni, kot so bili včasih. Samodejni program se je seveda med časom dogodka in trenutnim časom poboljšal, vendar ima še vedno nekaj primerov nepravilnega označevanja. Program včasih še vedno označi video posnetke, ki so primerni in v nekaj primerih ne označi video posnetkov, ki niso primerni.